جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد
سرخط خبرها

ساپینتو یک استقلالی را توبیخ کرد

  • کد خبر: ۱۴۳۵۹۹
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
ساپینتو یک استقلالی را توبیخ کرد
سرمربی استقلال بازیکن مطرح خود را به‌دلیل یک رفتار توبیخ کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سجاد شهباززاده، مهاجم تیم استقلال که برخلاف ابتدای فصل‌ به نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، در بازی با مس رفسنجان به‌دلیل محرومیت محمد محبی به‌عنوان مهاجم در ترکیب استقلال قرار گرفت.

مهاجم استقلال در این بازی فرصت برای گل‌زنی داشت و توپش به دست مدافع مس برخورد کرد، اما از شانس بد او داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و پنالتی اعلام نکرد. این بازیکن در نیمه دوم تعویض شد، اما به نشانه ناراحتی به سمت بازیکن تعویضی نرفت و از روبه‌روی نیمکت خارج شد.

درحالی‌که شهباززاده با ناراحتی در حال رفتن به سمت نیمکت بود، ریکاردو ساپینتو مهاجم استقلال را دید که به سمت او نیامد. در تمرین فردای آن بازی، ساپینتو این بازیکن را فراخواند و دقایقی با مهاجم تیمش صحبت کرد. سرمربی استقلال به شهباززاده تذکر داد که اعتراض در تیم او معنی ندارد و هر تصمیمی بر اساس نظرات فنی صورت می‌گیرد.

شهباززاده توضیحات سرمربی استقلال را پذیرفت، اما او خوب می‌داند با شرایطی که وجود دارد، بازی به او کمتر می‌رسد و خبر‌هایی رسیده که از پرسپولیس و دو تیم دیگر ممکن است با پیشنهاد روبه‌رو شود. به همین دلیل او یکی از گزینه‌های جدایی از استقلال در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->